Outfit: Double Double



Hee
Sometimes I have those days that I just feel very girly. Last week I had one of those days again and I felt like putting on a skirt. I'm not really a girly girl, never have been. But when I finally felt like putting on a skirt, why not putting on two haha ?!



I didn't wake up with the idea 'let me put on two skirts today'. No, I was just trying on some of my skirt and me and my lazy ass were to lazy to take of the leather one, so I put the skater skirt on top and I surprisingly liked how it turned out - Viola and you have a layers skirt. God bless my lazy ass hahah -.


Soms heb ik die dagen dat ik me heel meisjes achtig voel. Vorige week had ik zo een dag en ik had zin om een rokje aan te doen. Ik ben eigenlijk helemaal geen meisje meisje, nooit geweest ook. Maar als ik eindelijk zin heb om een rokje aan te doen, waarom dan geen twee haha ?!

Ik werd niet wakker met het idee van 'laat ik eens twee rokken aan doen vandaag' hoor. Nee ik was gewoon een paar van mijn rokken aan het passen en ik en mijn luie reet waren te lui om mijn leren uit te trekken, dus ik trok mijn zwarte skater rok eroverheen en vond het er nog best leuk uit zien - Viola en je hebt een rok met laagjes. God zegen mijn luie reet hahah -.

Wearing: Primark Top, Vera Moda & ILS Skirt, 
ASOS Flats, DIY'ed Flower Crown (click here for DIY)


Thanks for stopping by
and see you in my next post!

Much Love,


0 comments:

Post a Comment