Outfit: Tomboy from the 90's


Hee,
I wore this look a few days ago. It was like the comfiest and perfect transition outfit for school.
I'm a big fan of oversized, distressed and boyish. And that is what makes this outfit one of my favorites off last week, because it has all these elements without looking too weird.  
This look reminds me of a boy look in the 90's, but I like it tho.


Ik droeg deze look een paar dagen terug. Het was super comfortabel en perfect voor het veranderende weer voor naar school. Ik ben een grote fan van oversized, gescheurd en jongensachtig. En dat is wat deze look mijn favoriet maakt van vorige week, omdat hij al deze elementen bevat zonder er raar uit te zien.
Deze look doet me een beetje denken aan een jongens look uit the jaren 90, maar ik vind het wel leuk.

 Wearing: Supreme 5 Panel, RI Crop, Zara Jeans, 
Trifted Jacket, Nike Air Max




Thanks for stopping by
and see you in my next post!

Much Love,


0 comments:

Post a Comment