Outfit: Check Mate!



Hee hee,
Hope you are having a good day!
I've been buying some few stuff lately and I remembered that a lot of you said you liked the purchase post a made a while ago.
So I have been thinking and from now on I will be making a purchase post every season. I'm planning to make the purchase post every second month of the season, so the first one will be probably up next month.
Whenever I am wearing something new in a post I will let you know tho. So the purchase post will be just like a little recap of all the stuff I got - and maybe some DIY's too -.

Hope you guys like the idea.
Wearing my new checked pants today. I would wear them everyday if I could!


Hoop dat je een fijne dag hebt!
Ik heb een aantal nieuwe dingen gekocht laatst en herinnerde me dat veel van jullie zeiden dat jullie de aankopen-post van een tijdje terug wel leuk vonden.
Dus ik zat te denkenen en vanaf nu ga ik elk seizoen een aankopen-post maken. Ik ben van plan de aankopen-post elke tweede maand van het seizoen te maken, dus de eerste zal waarschijnlijk volgende maand verschijnen.
Waneer ik iets nieuws draag in een post zal ik het wel laten weten. Dus de aankopen-post zal meer als een samenvatting zijn van alle dingen die ik heb gehaald - en misschien ook van sommige DIY's -.

Ik hoop dat jullie het idee leuk vinden.
Ik draag mijn nieuwe geblokte broek vandaag. Ik zou hem elke dag dragen als het kon!

Wearing: H&M Hat and Pants, EDC Turtle Neck, 
ASOS Shoes



Thanks for stopping by
I appreciate all your comments and time so much!
Thank you!
Much Love,


0 comments:

Post a Comment